HIJJAZ " KONSERT DIAMBANG MERDEKA 2002" Di Kota Bahru Kelantan.

30-08-02 Hijjaz diundang menjayakan konsert kemerdekaan peringkat negeri Kelantan, untuk sambutan perayaan kemerdekaan yang ke 45, penonton yang hadir dianggarkan sekitar 60 ribu orang. Program diadakan distadium Sultan Muhammad ke 4.

 
kel03
HRSB Copyright

kel03

Link to send via email/instant messenger:
Code for a Fotki Journal:
Uploaded: August 31, 2002
148 3
  • _________________________________srk________---- (Private)
    10 years 6 months ago
    hei en.sharif baik x yah taip, buat penat jari jer.
    kalau dah ketagih sangat gi la kat mak ko. klau mak ko x de gi la kat adik atau kakak ko.kalau x de lagi gi la kat kakak iparko.x pun gi jer kat pelacur.
  • sharif (Private)
    11 years 6 months ago
    hey .....mana awek ni dari tadi sampai sekarang takde pun

    agak nya duk umah layan tape BLUE kot

    tak pun bantai ngan buah timun

    oiiiiiiiiiii perempuannnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!oiiiii perempuannnnnn!!!!!!!!!!!!AKU DAH SANGAP !!!!!!!!AKU NAK RASE TETEK WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  • Nur farizah (Private)
    11 years 9 months ago
    haiii......!!!!!!!! luasnyerrrrrrrrrr
Advertise on Fotki