HIJJAZ " KONSERT DIAMBANG MERDEKA 2002" Di Kota Bahru Kelantan.

30-08-02 Hijjaz diundang menjayakan konsert kemerdekaan peringkat negeri Kelantan, untuk sambutan perayaan kemerdekaan yang ke 45, penonton yang hadir dianggarkan sekitar 60 ribu orang. Program diadakan distadium Sultan Muhammad ke 4.

  • AIMI (Private)
    9 years 3 months ago
    kel34
    NAPE TU ABG MUNIF....DAH LAPAR KE?????? ABAI ASYIK SENYUM JE...MOGA2 MURAH REZEKI....
  • AIMI (Private)
    9 years 3 months ago
    kel09
    A'KUM....MMG PAYAH ABG MUNIF NAK SENYUMKAN? ABG MUNIF MANIS BILA SENYUM...KEKALKAN LA ABG MUNIF EH....STILL INGAT AIMI TAK??? GOOD LUCK UTK ABG MUNIF 7 KUMP.HIJJAZ
  • aizat (Private)
    10 years 6 months ago
    kel32
    eh sapo dio tu
  • _________________________________srk________---- (Private)
    10 years 10 months ago
    kel03
    hei en.sharif baik x yah taip, buat penat jari jer.
    kalau dah ketagih sangat gi la kat mak ko. klau mak ko x de gi la kat adik atau kakak ko.kalau x de lagi gi la kat kakak iparko.x pun gi jer kat pelacur.
  • awek aspuri (Private)
    11 years 3 months ago
    kel15
    la...nape tak suruh abg2 hijjaz kita jer yg bersilat!!!
    mesti lg power dr doirang tu...
  • 11 years 7 months ago
    kel23
    o....abg isman ngorat e...baik baik nanti kene tembak ngan akak tu..
  • zakiah (Private)
    11 years 7 months ago
    kel21
    wah nie mesti silat seni gayong kan... kite pon murid gayong dr segamat.....
  • zakiah (Private)
    11 years 7 months ago
    kel15
    hei..... ni silat ape nie...kesian org tu sakit
  • JayDie CarSharF (Private)
    11 years 9 months ago
    kel07
    ipin: "hmmm boleh tahan jugak sedap rasa air ni. rasa macam nak tambah lagi lepas ni".
  • black (Private)
    11 years 11 months ago
    kel08
    huiiiiiiiiiyoooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!besar betul barang diaaaaaaa yeeeeeeeeeeeeeee... kalau aku dapat setahun pun belum tentu lagi puas nie
  • ///////// (Private)
    11 years 11 months ago
    kel17
    hah............nie dia pendekar kampung pinang sebatang sudah mari
    hah pendekar mustar kalau berani masukla!!!!!
  • mat black (Private)
    11 years 11 months ago
    kel12
    maaaaakkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!tengok depa tue .........
    depacuri spenda adikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!
    adik dah takde seluar dah nieeeeeeee.........makkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!aku repot polisssssssss!!!!!!!!
  • sharif (Private)
    11 years 11 months ago
    kel03
    hey .....mana awek ni dari tadi sampai sekarang takde pun

    agak nya duk umah layan tape BLUE kot

    tak pun bantai ngan buah timun

    oiiiiiiiiiii perempuannnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!oiiiii perempuannnnnn!!!!!!!!!!!!AKU DAH SANGAP !!!!!!!!AKU NAK RASE TETEK WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  • sharif (Private)
    11 years 11 months ago
    kel02
    MAK TENGOK DIRANG TUE !!, KACAU ADIK NAK MELACAP LAH MAK
    ADIK PUNYA AIR MANI DAH NAK KUAR DAH ...DIORANG KACAU LANGSUNG MASUK BALIK!!!!!!! WAAAAAAAAAAA!!!!!!!WAAAAAAAAA!!!!!!!SABUN DAH LAH HABIS ..MINYAK PUN DAH HABIS! WAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!WAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!