KONSERT AMAL DAMAI KASIH

Yang di adakan pad 5hb mac bertempat di UIAM dewan CAC.

 
18
HRSB Copyright

18

Link to send via email/instant messenger:
Code for a Fotki Journal:
Uploaded: March 08, 2005
171 13

Tags:
  • eizzart_samttar (Private)
    7 years 11 months ago
    holla sakura
    assalamualaikum
    awak student lagi ke?
    macam kenal jerk
    k r papepun teruskan perjuangan
    kepada kumpulan nasyid di malaysia
    mesti sedap kalau gabungkan lagu2 nasyid dengan hip hop
    k wassalam
  • adifar (Private)
    8 years 6 months ago
    tak guna.sape kata suara rahim tu sengau?!
  • 9 years 1 month ago
    tak baik kata suara rahim sengau,macamlah suara korang smua sedap,kita patut mensyukuri apa yg tuhan berikan bukan nya sebagai kutukan
  • manusia (Private)
    9 years 2 months ago
    Makin tak slim Rahiim Y g baru frust bila dah ade isteri baru. Rambut pun dah gugur sampai botak!Stress ke?
  • putri^sofea (Private)
    9 years 2 months ago

    akum..kenapa lah korang cakap macam nie..tak baik lah kata cam tu kat abg rahim..antum macam tak mensyukuri apa yang telah di anugerahkan oleh Allah untuk Hambanya..ha ana setuju ngan putru muslimah itu..paras rupa atau suara tidak penting untuk kita menyampaikan dakwah nie..asal ade hati dan niat yang ikhalas..best apa...ana hairan lah kat sahabat semua..kenapa perlu..memberi komen macam tu..boleh menjatuhkan maruah orang tau..tak baik..
  • nun (Private)
    9 years 2 months ago
    saye setuju kalau kata suara rahim sengau. tak sukalah. sengau kalu sedap takpe. ini buat cacat lgu saje.
  • putri^muslimah (Private)
    9 years 2 months ago
    hish..x baik antum kata suara rahim camtu..dlm nasyid ni,suara x penting,yg penting niat ikhlas nak sampaikan dakwah islam..lagipun suara dia sedap woo..
  • 9 years 2 months ago
    kena practise.. btl2.. ,mlm ni mesti buat the best..
  • Chok & Ijat (Private)
    9 years 2 months ago
    yaalah Rahim suara sengau!!!!!Suara nak tiru suara gua tu!!!Gua malas nak budjet
  • ayn (Private)
    9 years 2 months ago
    cewah.....semangat yer abang2 in-team ni!!!baguslah...
  • nanie (Private)
    9 years 2 months ago
    lar...takkan nak nyanyi pun kene praktis?kan dah nyanyi ari2..takper la..sy tetap minat kat inteam sampai bebila..
  • syamiel (Private)
    9 years 2 months ago
    tgh berlatih ler kan....
    takkan tgh makan mee bandung plak...
Advertise on Fotki