In-Team & UNIC " Shooting Video Clip Hari Raya " Di Hulu Langat.

Tarikh : 30-10-02
Tempat : Hulu Langat
Jam : 11.00 malam

 
ra03
HRSB Copyright

ra03

Image URL for use on other sites:
Link to send via email/instant messenger:
Code for a Fotki Journal:
Uploaded: October 31, 2002
341 56
  • (Anonymously) (Private)
    10 years 6 months ago
    HAI,ABG FIT,TAKYAH LAH BERBEDAK SAKAN...KAT BELAKANG MASIH MENUNGGU 3ORG LAGI....KANG X PASAL2 T'TIDUR KAN PLAK.EH..EH.....B'BEDAK TUE ,DAH MANDI BELUM??KALAU X BAIK PI MANDI DULU,NANTI MAKIN WANGI PLAK BAUNYA(JGN TRASA,HANYA M'INGAT SAMBIL B'GURAU)

    *TENGOK TUE ABG WAN DAH T'MENUNG DAH TU..MANAKALA 2ORG LAGI DAH X TENTU ARAH DAH....KESIAN..KESIAN.
  • HAFIZAH (Private)
    10 years 8 months ago
    cek ABG OI BAH PUTIH TUE .... KALAU BUBUH LAGI LAPUTIH..
    WALAU BAGAI MANA PUN ABG TETAP JADI POJAAN HATI KU
  • kaede (Private)
    10 years 8 months ago
    Akum... setuju ngan Hanamichi!!Wan Shah gak yg cool.Fitri cam nak tayang muker jer...hehe..jgn mare!Apen pun slamber gak.Bai tak yah ckp la...lg maintain...Anyway,all the best 2 wan shah..Ni gmbar lamer..Apen dah kuar Unic skang ni..sedih!!
  • tasnim (Private)
    10 years 9 months ago
    fitri,kenapa bubuh bedak lagi?kan dah putih.ramai org kata awak dah putih.sudahlah bubuh bedak sikit2 nanti nampak pucat macam org mati plak.nanti tak de sape nak minat kat awak dah.awak tu pun bukannya hensem sangat.ok bye.....
  • siti_nemo (Private)
    10 years 9 months ago
    wanshah:fit, asal ko pakai bedak cam gitu?lembut semacam jer aku tengok?
    fitri:memang le org pakai bedak cam gini.Aku selalu tengok pelakon2 kat tv,kalau pakai bedak macam ni tau.
    bazli:cepatlah fitri oi......... aku dah naik lenguh dah tunggu ko pakai bedak.Melaram mengalahkan perempuan
    fitri:aku taula ko cemburu sbb aku putihkan????
    bazli:pleasela...........
    fendi:korang ni asyik gaduh jer.
    bazli:bukan gaduh tapi berdebat jerla.
  • baini (Private)
    10 years 10 months ago
    hai abg fit..awak dah putih dah..semula jadi..so x yah bersolek sakan..abg bai jgn jeles.....
  • 10 years 10 months ago
    ye..tonyoh abg.pit jangan tak tonyoh biar sampai putih melepak muka tu.
  • hanamichi (Private)
    10 years 11 months ago
    wanshah jugak yang cool.


  • wawa (Private)
    10 years 11 months ago
    abg.fitri cepatlah sikit abg-abg yang lain pun nak make-up jugak.Kenapa tak percaya ,jgn.mara gurau je....
  • 11 years 3 months ago
    nak make-up kena beratur jugek ke..
    Kite rase cakap awak tu betullah NuR^MaWaDDaH...
  • hakim (Private)
    11 years 3 months ago
    a'kum
    dah handsome lah abang fitri
  • NuR^MaWaDDaH (Private)
    11 years 3 months ago
    A'kum..
    Oit..!!ni nak berdakwah ker..nak tayang muka??? :P
  • QasruAddini (Private)
    11 years 4 months ago
    f:wan, ok tak mekap aku ni?
    ws:aku rase kau ade tertinggal sesuatula..
    f:apebende?
    ws:kucing kau aa!kau tak bawak ke?
    f:ceh...takpe kau, aku tak bagi kau mekap nanti.
    b:bilela nak habis bersolek ni...dah dekat 3 jam aku tunggu ni..
    a:aku rase lawa jugak kasut tu. tul tak bazli? bazli kau dengar tak?
    b:tak layan...
    a:Takpe takpe...
  • 11 years 4 months ago
    cenggini sapu bedak nih.ha...korang paham tak?
    ooo....ok..
  • aaaaaa (Private)
    11 years 5 months ago
    tak yah ler solek tebal2 nantikan napak cam hatu...eeee takutnyer.
    lama dah aaaaa tak tengok muka abg pit yang hensem tu?
    abg pit gi mana?
    bye