In-Team & UNIC " Shooting Video Clip Hari Raya " Di Hulu Langat.

Tarikh : 30-10-02
Tempat : Hulu Langat
Jam : 11.00 malam

 
ra03
HRSB Copyright

ra03

Image URL for use on other sites:
Link to send via email/instant messenger:
Code for a Fotki Journal:
Uploaded: October 31, 2002
384 56
  • saliza (Private)
    12 years 2 months ago
    assalamualaikum..
    tak salah rasanya Pit nak solek cuma jgn terlebih sangat nanti nampak lain lak.
  • syakirah (Private)
    12 years 2 months ago
    assalamualaikum ..... abg fitri tengah bersolek ke?
    solek tu biar lawa.wassalam
  • aisyahnurdiah (Private)
    12 years 2 months ago
    wah, bersolek sakan nampak!!!! mengalahkan perempuan!!!
    jangan marah........!!
  • unic girlz (Private)
    12 years 2 months ago
    hai abg. fit bersolek nampak...yg. abg. bai tu naper hah..
  • angah_NA (Private)
    12 years 2 months ago
    Abg.Pit ni..pakai bedak untuk dia sorang kerr.. Kesian yang lain menunggu...
  • arnab_best (Private)
    12 years 2 months ago
    oic..ibnu araby....kan dah putih tu
  • Dzil Afnan @ Ittizan (Private)
    12 years 2 months ago
    hai fit,bai,jgn lupa kump nasyid nih !!
    :)
  • nina (Private)
    12 years 2 months ago
    udahlah tu fitri oi.habis bedak tu nanti.yang lain pun nak pakai gak...
  • ika (Private)
    12 years 2 months ago
    fit, tak caya nyer......
    bermimpi ker aku?????
    mcm orang pompuan... ape kata pas ni kite panggil awak fitriah... ahaks
  • faridah (Private)
    12 years 2 months ago
    hai fitri dah putih pun nak bubuh bedak ker???
  • zul (Private)
    12 years 2 months ago
    a`kum.. amboi fitri bersolek sakan nampak!! heheh emm ana cuma nak ucap selamat berpuasa, semoga bulan ramadan kali ini adalah yg terbaik utk anta.